COMPAÑÍA DE TURISMO Y AUTORIDAD DE ENERGÍA ELÉCTRICA REVELAN AVANCES IMPORTANTES EN LA ILUMINACIÓN DE ZONAS TURÍSTICAS

Como parte de su compromiso con velar por mejorar la experiencia del visitante y el residente en nuestras zonas turísticas, la directora ejecutiva de la Compañía de Turismo de Puerto Rico (CTPR), Carla Campos, y el director ejecutivo de la Autoridad de Energía Eléctrica (AEE), José Ortíz, anunciaron el adelanto significativo en los trabajos relacionados a la iluminación en el área de San Juan.
Sunday, August 19, 2018/Author: Carlos X. Osorio/Number of views (3523)/Comments (0)/
PUERTO RICO TOURISM COMPANY AND THE PUERTO RICO ELECTRIC POWER AUTHORITY ANNOUNCE IMPORTANT ADVANCES IN THE ILLUMINATION OF TOURISTIC AREAS

As part of their commitment to continue improving visitors’ travel experience and the quality of life of residents in tourist areas, the executive director of the Puerto Rico Tourism Company (PRTC), Carla Campos, and the executive director of the Puerto Rico Electric Power Authority (PREPA), José Ortíz, announced significant advances on the repairs to the electric grid in the San Juan area.
Sunday, August 19, 2018/Author: Puerto Rico Tourism Company/Number of views (2751)/Comments (0)/
GOBIERNO DE PUERTO RICO ANUNCIA ALIANZA CON BEAUTIFUL DESTINATIONS

CTPR Beautiful Destinations; Promoción y Mercadeo

La directora ejecutiva de la Compañía de Turismo de Puerto Rico (CTPR), Carla Campos y el fundador y principal oficial ejecutivo de Beautiful Destinations, Jeremy Jauncey, anunciaron hoy su alianza para promover a Puerto Rico como un destino de viaje único, utilizando recursos que capturan la rica diversidad de sus paisajes, su gente y atracciones.
Wednesday, August 15, 2018/Author: Carlos X. Osorio/Number of views (3352)/Comments (0)/
GOVERNMENT OF PUERTO RICO ANNOUNCES PARTNERSHIP WITH BEAUTIFUL DESTINATIONS

The executive director of the Puerto Rico Tourism Company (PRTC), Carla Campos and the founder and CEO of Beautiful Destinations, Jeremy Jauncey, announced on August 15, 2018 their partnership to showcase Puerto Rico as a unique and world-class travel destination to over 20-million users in 180 countries through a unique set of assets that capture the island’s rich diversity of landscapes, people and attractions.

Wednesday, August 15, 2018/Author: Puerto Rico Tourism Company/Number of views (2893)/Comments (0)/
COMPAÑÍA DE TURISMO RECONOCE A FAMILIA EMPRENDEDORA POR NUEVO PROYECTO AGROTURÍSTICO

La directora ejecutiva de la Compañía de Turismo de Puerto Rico (CTPR), Carla Campos, hizo entrega de una Certificación de Agroturismo a la recién inaugurada Hacienda La Mocha, localizada en el municipio de Ponce.
Saturday, August 11, 2018/Author: Carlos X. Osorio/Number of views (3864)/Comments (0)/
PUERTO RICO TOURISM COMPANY RECOGNIZES NEWLY INAGURATED FAMILY-OWNED AGROTOURISM PROJECT

The executive director of the Puerto Rico Tourism Company (PRTC) Carla Campos, awarded doctor Rigoberto Ramos González and his wife Magda Nieves Rivera, a certificate recognizing Hacienda La Mocha as the newest participant in PRTC’s Agrotourism Certification Program.
Saturday, August 11, 2018/Author: Puerto Rico Tourism Company/Number of views (2911)/Comments (0)/
TURISMO Y GREMIOS DE AGENTES DE VIAJES CELEBRAN SU SEMANA Y REPORTAN 12% DE AUMENTO EN VENTAS

La directora ejecutiva de la Compañía de Turismo de Puerto Rico (CTPR), Carla Campos, rindió homenaje a los agentes de viajes con motivo de la celebración de esta su semana, según lo establece el Gobierno de Puerto Rico
Friday, August 10, 2018/Author: Carlos X. Osorio/Number of views (3353)/Comments (0)/
TOURISM AND TRAVEL AGENTS ORGANIZATIONS CELEBRATE  TRAVEL AGENTS’ WEEK AND REPORT A 12% SALES INCREASE

TOURISM AND TRAVEL AGENTS ORGANIZATIONS CELEBRATE TRAVEL AGENTS’ WEEK AND REPORT A 12% SALES INCREASE

The executive director of the Puerto Rico Tourism Company (PRTC), Carla Campos, recognized travel agents and the importance their work in an activity celebrating Travel Agent Week.
Friday, August 10, 2018/Author: Puerto Rico Tourism Company/Number of views (2879)/Comments (0)/

COMPAÑÍA DE TURISMO Y AIRBNB SE PREPARAN PARA ENFRENTAR DESASTRES NATURALES

Con el propósito de estar bien preparados para enfrentar una emergencia la Compañía de Turismo de Puerto Rico (CTPR) anunció hoy que representantes de International Rescue Group (IRG) y Airbnb estarán en Puerto Rico para ofrecer orientación a todos los interesados en inscribirse en el programa Open Homes de Airbnb.
Sunday, August 5, 2018/Author: Carlos X. Osorio/Number of views (3974)/Comments (0)/

THE PUERTO RICO TOURISM COMPANY AND AIRBNB PREPARE FOR NATURAL DISASTERS

In order to be prepared in case of an emergency and secure availability of temporary shelters to assist the community in case of a natural disaster, the Puerto Rico Tourism Company (PRTC) announced today that representative from the International Rescue Group (IRG) and Airbnb will be in Puerto Rico on August 6th and 7th to offer training to those interested in signing up for Airbnb’s Open Homes Program.
Sunday, August 5, 2018/Author: Puerto Rico Tourism Company/Number of views (2821)/Comments (0)/
First567891011121314Last