GOVERNMENT OF PUERTO RICO ANNOUNCES PARTNERSHIP WITH BEAUTIFUL DESTINATIONS

The executive director of the Puerto Rico Tourism Company (PRTC), Carla Campos and the founder and CEO of Beautiful Destinations, Jeremy Jauncey, announced on August 15, 2018 their partnership to showcase Puerto Rico as a unique and world-class travel destination to over 20-million users in 180 countries through a unique set of assets that capture the island’s rich diversity of landscapes, people and attractions.

Wednesday, August 15, 2018/Author: Puerto Rico Tourism Company/Number of views (6642)/Comments (0)/
COMPAÑÍA DE TURISMO RECONOCE A FAMILIA EMPRENDEDORA POR NUEVO PROYECTO AGROTURÍSTICO

La directora ejecutiva de la Compañía de Turismo de Puerto Rico (CTPR), Carla Campos, hizo entrega de una Certificación de Agroturismo a la recién inaugurada Hacienda La Mocha, localizada en el municipio de Ponce.
Saturday, August 11, 2018/Author: Carlos X. Osorio/Number of views (7697)/Comments (0)/
PUERTO RICO TOURISM COMPANY RECOGNIZES NEWLY INAGURATED FAMILY-OWNED AGROTOURISM PROJECT

The executive director of the Puerto Rico Tourism Company (PRTC) Carla Campos, awarded doctor Rigoberto Ramos González and his wife Magda Nieves Rivera, a certificate recognizing Hacienda La Mocha as the newest participant in PRTC’s Agrotourism Certification Program.
Saturday, August 11, 2018/Author: Puerto Rico Tourism Company/Number of views (6959)/Comments (0)/
TURISMO Y GREMIOS DE AGENTES DE VIAJES CELEBRAN SU SEMANA Y REPORTAN 12% DE AUMENTO EN VENTAS

La directora ejecutiva de la Compañía de Turismo de Puerto Rico (CTPR), Carla Campos, rindió homenaje a los agentes de viajes con motivo de la celebración de esta su semana, según lo establece el Gobierno de Puerto Rico
Friday, August 10, 2018/Author: Carlos X. Osorio/Number of views (7120)/Comments (0)/
TOURISM AND TRAVEL AGENTS ORGANIZATIONS CELEBRATE  TRAVEL AGENTS’ WEEK AND REPORT A 12% SALES INCREASE

TOURISM AND TRAVEL AGENTS ORGANIZATIONS CELEBRATE TRAVEL AGENTS’ WEEK AND REPORT A 12% SALES INCREASE

The executive director of the Puerto Rico Tourism Company (PRTC), Carla Campos, recognized travel agents and the importance their work in an activity celebrating Travel Agent Week.
Friday, August 10, 2018/Author: Puerto Rico Tourism Company/Number of views (6774)/Comments (0)/

COMPAÑÍA DE TURISMO Y AIRBNB SE PREPARAN PARA ENFRENTAR DESASTRES NATURALES

Con el propósito de estar bien preparados para enfrentar una emergencia la Compañía de Turismo de Puerto Rico (CTPR) anunció hoy que representantes de International Rescue Group (IRG) y Airbnb estarán en Puerto Rico para ofrecer orientación a todos los interesados en inscribirse en el programa Open Homes de Airbnb.
Sunday, August 5, 2018/Author: Carlos X. Osorio/Number of views (8368)/Comments (0)/

THE PUERTO RICO TOURISM COMPANY AND AIRBNB PREPARE FOR NATURAL DISASTERS

In order to be prepared in case of an emergency and secure availability of temporary shelters to assist the community in case of a natural disaster, the Puerto Rico Tourism Company (PRTC) announced today that representative from the International Rescue Group (IRG) and Airbnb will be in Puerto Rico on August 6th and 7th to offer training to those interested in signing up for Airbnb’s Open Homes Program.
Sunday, August 5, 2018/Author: Puerto Rico Tourism Company/Number of views (7014)/Comments (0)/

TURISMO ORIENTA A HOSTELEROS SOBRE NUEVA LEY DE PLAN DE INCENTIVOS POR PAGO DE IMPUESTOS SOBRE EL CANON POR OCUPACIÓN DE HABITACIÓN

La medida “Ponte al Día en el Pago del Impuesto sobre el Canon por Ocupación de Habitación” tiene el propósito de ofrecer un mecanismo para incentivar a los hosteleros a pagar sus deudas por concepto del canon por ocupación de habitación a la CTPR, brindándole opciones de descuentos y planes de pago.
Thursday, August 2, 2018/Author: Puerto Rico Tourism Company/Number of views (7053)/Comments (0)/
COMPAÑÍA DE TURISMO CELEBRA LA PRIMERA CUMBRE DE JUEGO RESPONSABLE EN PUERTO RICO

La directora ejecutiva de la Compañía de Turismo de Puerto Rico (CTPR), Carla Campos, anunció la celebración de la Primera Cumbre de Juego Responsable en Puerto Rico, el martes 24 de julio, en el área de La Arcada del Paseo La Princesa.
Tuesday, July 24, 2018/Author: Puerto Rico Tourism Company/Number of views (6128)/Comments (0)/
LA COMPAÑÍA DE TURISMO Y WAPA TELEVISIÓN SE UNEN EN EL PROYECTO VOY TURISTEANDO PUERTO RICO PARA PROMOVER EL TURISMO INTERNO EN EL VERANO

La directora ejecutiva de la Compañía de Turismo de Puerto Rico (CTPR), Carla Campos, anunció una iniciativa que realizará junto a Wapa Televisión para impulsar el Turismo Interno durante el verano. Voy Turisteando Puerto Rico impactará todas las Regiones Turísticas
Wednesday, June 27, 2018/Author: Puerto Rico Tourism Company/Number of views (6780)/Comments (0)/